Служба 112 в Україні отримала майже мільйон звернень
З початку запуску в Україні єдиної служби для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112, оператори цієї служби отримали майже мільйон звернень від громадян.
Інформацію про це поділився міністр внутрішніх справ Ігор Клименко в своєму Телеграм-каналі. Він зазначив, що з моменту введення служби 112 вісім місяців тому, вона успішно опрацювала значну кількість викликів.
Побудова «Системи 112» шляхом поєднання традиційних методів реагування на екстрені та надзвичайні події та інформаційно-телекомунікаційних технологій дозволить:
– підвищити ефективність надання допомоги населенню;
– удосконалити діяльність аварійно-рятувальних служб, поліції та медиків;
– віддалено «бачити» ситуацію на місці екстреної події;
– оперативно задіяти доступні ресурси;
– забезпечувати інформацією урядові та регіональні кризові центри в реальному масштабі часу.