Служба 112 в Україні отримала майже мільйон звернень

Служба 112 в Україні отримала майже мільйон звернень

 

Служба 112 в Україні отримала майже мільйон звернень

З початку запуску в Україні єдиної служби для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112, оператори цієї служби отримали майже мільйон звернень від громадян.

Інформацію про це поділився міністр внутрішніх справ Ігор Клименко в своєму Телеграм-каналі. Він зазначив, що з моменту введення служби 112 вісім місяців тому, вона успішно опрацювала значну кількість викликів.

 

Побудова «Системи 112» шляхом поєднання традиційних методів реагування на екстрені та надзвичайні події та інформаційно-телекомунікаційних технологій дозволить:

– підвищити ефективність надання допомоги населенню;

– удосконалити діяльність аварійно-рятувальних служб, поліції та медиків;

– віддалено «бачити» ситуацію на місці екстреної події;

– оперативно задіяти доступні ресурси;

– забезпечувати інформацією урядові та регіональні кризові центри в реальному масштабі часу.