Обурення у Гродно через рекламу курсів білоруської мови

Обурення у Гродно через рекламу курсів білоруської мови

 

У Гродно спалахнуло обурення через останню рекламну кампанію мовної школи «Територія успіху». У рекламі курсів білоруської мови мова йде про її “майже російські” особливості, що викликало невдоволення місцевих жителів. Зокрема, у рекламі білоруська мова описана як та, де “пишуть, як чують, і не отримують за це двійки”.У Гродно спалахнуло обурення через останню рекламну кампанію мовної школи «Територія успіху». У рекламі курсів білоруської мови мова йде про її "майже російські" особливості, що викликало невдоволення місцевих жителів. Зокрема, у рекламі білоруська мова описана як та, де "пишуть, як чують, і не отримують за це двійки".  Таке формулювання сприйнято гродненцями як неповагу до національної мови. На вебсайті школи зазначено, що білоруська орфографія строго фонетична, але порівняння з російською викликало резонанс у соцмережах.  У відповідь на критику, представники школи стверджують, що їх мета — просто залучити більше учнів, роблячи навчання максимально доступним та розважальним. Проте такий підхід не знайшов відгуку у спільноті, яка вважає, що така реклама може погіршити сприйняття білоруської мови як повноцінної та самобутньої.

 

Таке формулювання сприйнято гродненцями як неповагу до національної мови. На вебсайті школи зазначено, що білоруська орфографія строго фонетична, але порівняння з російською викликало резонанс у соцмережах.

 

У відповідь на критику, представники школи стверджують, що їх мета — просто залучити більше учнів, роблячи навчання максимально доступним та розважальним. Проте такий підхід не знайшов відгуку у спільноті, яка вважає, що така реклама може погіршити сприйняття білоруської мови як повноцінної та самобутньої.